четвртак, 13. март 2014.

Welcome :)

Pozdraaaav!

Znam da na svakom koraku mozemo da nadjemo milion predloga o porukama, sms-ovimai sl. ali meni se ipak  desilo da mnogo puta kad mi je trebalo nesto malo drugacije...malo originalnije ili upecatljivije...kad sam htela da je posaljem nekom posebnom ili neku posebnu poruku da posaljem samo nekom.......:) ....bila sam u problemu.....

I onda sam dosla na ideju ...da napravim blog na kome moze da se nadje nesto malo drugacije...za svaku prilku ili mozda za razne emocije...kad znamo sta bi smo zeleli nekom da prenesemo a mozda bas i ne znamo kako.....
Da probamo da pozajmimo, dogradimo, "ukrademo" a da koristeci to budemo autentični jer govorimo ipak o nečemu sto je u tom trenutku naše

Pridružite se ako zelite dodavanjem nekih svojih predloga u svakom slucaju ...uzivajte 

Нема коментара:

Постави коментар